Artikels zoeken

maandag 12 juli 2010

zomerse ooglook maken

nu ga ik je in stappen laten zien hoe je een zomerse ooklook maakt!
wat je nodig hebt is:


een mascara,een kwast,een trio van de hema en 2 oranje/bruine oogschaduws een een tint lichter dan de andere.

1.breng de beige oogschaduw uit het trio aan over het hele bewegende ooglid.

2.breng de oranje/bruine kleur nu aan in het midden.

3.breng de lichte oranje/bruine kleur in je binnenste ooghoek aan.

4.mascara!

5.klaar!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,doegg!
ik ben er zelf btw niet helemaal weg van maarja,

1 opmerking:

  1. ik denk dat overal in NL wel een trekpleister is!
    ik woon in brabant dus ik zou niet weten of er bij jou in de buurt een trekpleister is , maar ik denk het wel!

    hihi ik vind hem ook niet echt geweldig je look maar hij kan opzich wel!

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen