Artikels zoeken

zondag 4 juli 2010

Neeej,gebroken!

11:25
Mijn lipstick is gebroken!!! ik was er zo blij mee! want ik had hem van mijn (lieve) oma gekregen.maar ik heb een manier gevonden om hem te repareren,nu maar hopen dat het lukt!
hoe moet je hem repareren?zo: ik vond dit artikel op een website en plaats het hier maar even.

Hoe zet je een gebroken lipstick weer aan elkaar? Vrouwen zullen dit probleem herkennen, mannen die een labello bij zich dragen ook. Je hebt de lipstick in je zak en per ongeluk gaat het dopje eraf, je steekt je handen in je zakken en je handen voelen ineens crèmachtig aan. Je lipstick kapot. Allereerst natuurlijk een vlek in je broek, maar ook een dure lipstick verpest! Of niet? Je kan hem weer repareren! Houd een föhn op de lipstick. Hierdoor smelten de stukjes, vervolgens zet je het afgebroken deel weer op de lipstick en leg je hem eventjes een halfuur in de koelkast zodat het weer goed aan elkaar komt. Zo bespaar je jezelf even snel een tientje!

Nu maar hopen dat dit werkt!

11:55
Ik ga hem nu uit de koelkast halen.
11:57
Het is gelukt!
yes,ik had het niet verwacht want mijn lipstick is nogal creamy maar het is dus wel gelukt!tadaaaaaa:

ik kan deze manier zeker aanraden en ik heb mijn lipstick weer terug!
xxxxlaurien

1 opmerking: