Artikels zoeken

zaterdag 3 juli 2010

B-tuff shimmer powder en BASIC oogschaduw


Ik weet dat ik nu veel berichten achter elkaar plaats maar ik moest nog veel reviews doen enzo.nu komen er dus alle reviews van de dingen van de schlecker en de kwastenset komt ook nog maar ik weet nog niet wanneer,fotos van kamp moeten nog worden geupload.
B-tuff shimmer powder
Naam:Cool 79
Kwaliteit:Hij is mooi maar gaat er wel snel af.
Constructie:Mja,korrelig?verder wel makkelijk uit te smeren.
Dekking:8 (een 1 is heel slecht en een 10 is geweldig)
Pluspunt:Mooie kleur en glittert echt heel mooi
Geur: ruikt niet :)
Minpunt: Kinderachtige verpakking...
Totaal: 9!


BASIC eyeshadow in 02
Naam:02 (leuke naam he? )
Kwaliteit:Hij is mooi maar gaat er wel snel af.
Constructie:gewoon lekker smeerbaar...
Dekking: 6 (een 1 is heel slecht en een 10 is geweldig)
Pluspunt:Mooie kleur ,en past goed bij het jurkje dat ik vandaag draag ;)
Geur: ruikt niet :)
Minpunt:niet:)
Totaal: 10! MAG IK PLEASE EEN 11 GEVEN?!
ik pak deze oogschaduw echt heel vaak want hij past gewoon overal bij.




dat op mn schoot is trouwens een wortel ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten