Artikels zoeken

woensdag 14 juli 2010

Mini shoplogje

hey,ik heb een mini shoplogje van de kruidvat voor jullie,oke als eerste:
GOSH pressed sun powder in 06 amazing sun,voor maar.........tadaadaddadaaaaaa...............
1 EURO!!!! geweldig! ik ben er zo blij mee! hij is erg mooi en hij was maar 1 euro omdat de onderkant een beetje gescheurt was (de sticker) en omdat hij een beetje poederig was van binnen,maar dat maakt mij niet uit! een product is een product,ik heb hem trouwens wel opnieuw gelabeld aan de bovenkant omdat daar een beveiligings ding zat dat ik er niet meer afkreeg...en op het bonnetje zie je nog andere dingen maar die zijn van mijn moeder.
hier een paar fotoĊ› met swatches erbij.en de swatch zit op een stukje bon omdat het hier aan het regenen is en aan het donderen dus ik kan geen goede swatches maken op mijn handen.









en ik heb ook nog deze agenda,wat vinden jullie ervan? laat me het weten,xxxlaurien

1 opmerking:

  1. oeee leuk!

    and nice agenda ,sorry voor de laatste 2 dagen geen artikel was bij een vriendin logeren enzo.

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen