Artikels zoeken

zondag 11 juli 2010

Birthday presents!

vik was al jarig in mei maar nu heb ik een feestje voor vriendinnen gegeven,jeweetwel.en dit heb ik dus gekregen bij elkaar,(dit zijn trouwens wel alleen de make-up want de sieraden heb ik al opgeruimt ;))
van linksboven naar rechtsboven en dan van links midden naar rechts midden etc.
Essence quattro oogschaduw in aqua flash,marbert sun care body milk,2 lakjes van Max (action),miss sporty lakje,,een hema lakje,en nog een Max lakje,odina gezichts scrub (action),oh ja en voor dat gele lakje van de action nog een oogschaduw van de etos,een mascara van de etos,en 1 oogpotloodje van Max,en een van miss helen,nog een mosaic powder van essence in adrorable,een creme oogschaduw van de etos in nummer003,een oogscaduw van hema en nog een cadeau bon van de etos (5 eurie!)
dat was het wel,ik kijk nog wel waarvan ik een review plaats en waarvan niet.
xxxx-
Hebben jullie de laatste tijd nog wat gekregen?

1 opmerking:

  1. oeeee leuke spulletjes!

    en jij ook bedankt haha!

    kan je mij ook volgen op blogspot! Ik volg jou namenlijk ook!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen