Artikels zoeken

maandag 27 september 2010

Catrice poison me,poison you F.T. catrice the pinker the better

Gisteren had mijn nichtje lisa (http://www.lisa-beautyblog.blogspot.com/)
haar catrice nagellakje laten liggen en nu ga ik hem dus vergelijken met die van mij :p
het zijn allebei prachtige kleuren maar hier de reviews!
naam:poison me,poison you!
textuur: fijn,niet te stroperig en ook niet te waterig
dekking: na 2 laagjes
kleur:
mooi paars met in de zon roze en blauwe shimmers
hoe lang blijft hij zitten?:
ik heb hem 5 dagen opgehad zonder chipping.


naam: the pinker the better
textuur: ook heel fijn
dekking: na 1 laagje
kleur: een supermooie kleur roze,met een rode ondertoon!
hoe lang blijft hij zitten?:
ongeveer 4 dagen,hij chipt wel wat sneller.










sorry dat ik een tijdje geen berichten meer heb geschreven,maar ik had het echt te druk met school.

groetjes laurien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten