Artikels zoeken

woensdag 16 juni 2010

Neeeeeeej......






De schlecker gaat weg! in september pas,maar dan nog.ik ben er nog maar even naar toe geweest om nog wat producten te halen die ik nodig had.mijn verlanglijstje was:
-een roze/zilver/metallic oogschaduw
-een effect powder
-een lipstick in een draagbare kleur voor ook gewoon overdag naar school
-en een niet al te dekkende foundation.
Dit heb ik gehaalt:
- de BASIC natural makeup fond de teint natural in peach (3 of 4 euro )
- de BASIC oogschaduw in tint 2 (1,99)
- de BASIC lippenstift met vitamine E in een rosige kleur,uit de winter elegance collectie ( 1,99 )
- en een SOORT VAN effect powder van een heel erg amateur merkje B-tuff,in ¨cool¨ ( 0,89)
de foto´s kan je vinden aan het begin van dit bericht en ik denkk dat je wel kan raden wat wat is.ik ben aardig geslaagt en van elk product komt uiteraard een review.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten